Att ragga folk...

Nu till helgen ska vi ju tävla jag och Gaija. Men jag, och Stefan, har fått hjälpa till i tävlingssektorn och få ihop folk. Det blev itne det lättaste!

Först och främst så har det väl aldrig varit så mycket folk anmälda till våran sista tävling! Över 120 tävlande! Och tävlingen ska hållas på en och samma dag! Det hade kanske varit bättre med två dagar. emn eftersom att vi inte visste att det skulle bli så här så får det bli som det blir. Så nu har min älskade man suttit och ringt folk. Ja jag med för den delen. Men eftersom att jag är å pass påverkad av värk och mediciner just nu så är det bättre att Stefan ringer runt. jag är lite gryoggy i skallen och har svårt för att hålla ihop saker och ting.

Till vår hjälp har vi vår eminenta sekreterare Banjo. Eller HERR Banjo om man får be.


Här ordnar Banjo.. Förlåt! Herr Banjo med lite papper. Han ser till att telefonnummret till Ullis blir oläsligt.
image933


En liten klapp kan ju vara på sin plats... Belöning behöver alla!

image934



Även Stefan behöver belöning. Därför har jag ställt fram en karott med kyckling på bordet.

image935

Håll nu tummarna för tävlingen nu på lördag! det behövs. jag hoppas verkligen att INGEN av våra verksamma medhjälpare blir sjuk... får då blir det KRIS! Jag tror vi har tömt alla resurser vad gäller figuranter och tävlingsledare och domare. Håller tummarna att jessica får fram det hon behöver också...

Kommentarer
Postat av: Linda & Caxa

Hallå=)
Laddad för tävlingen på lördag? Det är inte jag. Jag får se om jag tävlar. Har inte tränat henne så mkt sen hon var skendräktig så får se hur det blir. Men jag kommer vara på klubben från kl 7 ungefär. Ska skjutsa Jesper till A.K och Staffan kvart i sju och sen far jag till klubben. Så då ses vi ju=) Blir verkligen kul. Kram från oss

2007-10-29 @ 20:30:02
Postat av: Ulle

Jag ska börja drilla Lelle inför helgen....

Postat av: Ludde

hej gaija.... här skriver man å är in å kikar på dina fina bilder, å inte skriver du ett ynka krya på dej i min blogg. Nu e jag lite besviken på dej, ska du va min tjej verkligen???
//Ludde.

2007-10-29 @ 21:38:53
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Maria & Sverker

Lycka till på lördag! Om jag får skjuts dit ut så kommer jag och kikar och fotar!

/M & S

2007-10-29 @ 21:51:15
Postat av: Morre och Quick

Men Ludde du har ju oss vi äääälskar ju dej ;)
//Morre och lillQuicken

Ps Morre kryar på sig bra stygnen ska tas nästa tisdag,hoppas du oxå kryar på dej lika bra.
Puss och Kram-Morre

2007-10-30 @ 12:03:02
URL: http://quickmorre.dinstudio.se/news_1.html
Postat av: Ludde

hihi... jaaa...:) å har du tur så kanske vi kan koppla trehjuling... :) den e nästan färdig nu =) målad e den, återstår å se om den går å få ihop, ska kika på däcken åxå om man kan behöva nya fräscha. Längtar efter dej bruden.. vi hörs kram å pöss //Ludde.

2007-10-30 @ 14:47:58
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback