Det blev en vilodag...

Idag blev det en vilodag. Har för ont för att kunna göra ngt vettigt. Men sånt är livet. Bättre att vila och orka i helgen än att ta ut sig helt innan tävlingen.

Så här tänkte jag: Fredag. Momentträning samt att jag går igenom hela programmet.

Och så här blev det: Jag och Johan for ut till bruks och jag körde igenom rutan. några gånger. Sen for vi till Gunillas hundshopp och jag köpte en plastapport.
Jag tänkte att hon kanske lär sig att inte tugga p apporten. Och sen var det ju en helt annan funktion också med apporten. Den FLYTER! Jätteskoj! =O) Då kan ajg träna apportering i vattenockså. häftigt värre blir det till sommaren!

Sen skjutsade snälla Johan mig hem och jag la mig och vilade. Egentligen så hade ajg behövt ta hand om tvätten, disken och städa upp här lite då det blir kalas här i morgon på lördag. Men det sket sig.

Gaija ligger och jäser och tar det lungt i dag istället. Vilket jag tycker hon är välförtjänt av. Vi kör igenom allt i morgon i ridhuset i stället.

Just det.... =O) Gaija håller på att få en drös med syskon nu. Spännande värre! Lycka till lilla Lana! =O)

Kommentarer
Postat av: Ellis Garp o My

Vi håller tummarna å tassarna å allt vi kan hålla för er på tävlingen, och för att Gaija ska få massa smågaijisar till syskon! Här är det som du kanske förstått full rulle med det mesta. Garp mår finemang och är en så härlig go och snäll fast ENORMT klumpig kille. Jag vill bara pussa på honom hela tiden trots att det kan bli lite våldsamt när han blir glad. Hoppas du kan ta dej ner....många kramar från ett blötsnöigt umä idag. Å LYCK TILL!! HEJA VERONIKA OCH GAIJA!!

2007-03-17 @ 10:57:26
Postat av: Mia Henriksson

Hej på er, jag har varit lite "osynlig" ett tag, och orsaken kom den 16 mars, åtta halvsyskon till Gaija, två tikar och sex pojkar,alla mår så bra nu.
Lyckat till med tävlandet, tummarna äro blåa !!
Mia

2007-03-18 @ 07:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback