Fundamentationer...

Det går inte bra... Jag försöker träna med gaija men motivationen finns inte där. Gaija har nog mer motivation än mig. Himmla bra då när man är mitt i en tävlingssäsong och så går man och får en blindtarmsinflammation. Jooo..Jag vet... det tar tid att återhämta sig. Jag ahr nog mer vilja psykiskt att komma igång än vad min kropp har fysiskt. Nacken är ju fortfarande skit. Jag går hos sjukgymnast och får massage. Jätteskönt! Och jag äter pronaxen för andra gången och nu äntligen börjar det lossna. Men ändå....

Igår försökte jag tärna. blev irriterad på min man för att han la sig i när vi tränade på olika moment. Jag brukar ju alltid dela in ett moment i små delar och sen sätta ihop dom. För att senare finslipa. Men i går gick det helt enkelt inte.

Jag är okoncentrerad och irriterad. Tala om dåligt läge för träning? Och så länge jag känner det så så ska jag inte träna. Då är det bättre att aktivera hunden på ngt annat sätt.

Igår fick Gaija simma med flytväst nu igen. Det går fint. Hon simmar precis som man ska och inget paniksimmning med plaskande framtassar. Så hon ska få simma lite till med flytväst innan vi struntar i den. Hon simmade jättelänge... Längre än jag tänkt. men med badande barn så blir det lätt så. Jag ahr hittat en helt underbar badplats för både barn och hund! det blir tvärdjupt nästan med en gång och vi skulle kunna ta dit båten så barnen kan åka med ringen bakom.

Det känns väldigt konstigt att ha en sommar utan Lona. Ohhhh vad jag saknar henne! Sommaren var hennes allra bästa tid på året! Hon var fullkomligen galen i bad! Jag tror att mycket av det kom från att hon kunde röra sig obehindrat i vattnet utan att det gjorde speciellt ont. Jag vet ju själv hur det är när man har ont. Gör man en övning som inte gör ont känns det underbart! Nåja... Nu vet jag att hon har det långt mycket bättre där hon nu är. Hon har inte ont längre och kan vara den glada, knasiga och vilda tjej hon ville vara.

Gaija är inte lika galen i vattnet utan tar det hela med ro. Fast hon nästan skriker när hon måste ligga på land och ta det lungt en stund. Det är ju inte speciellt varmt i älvvattnet ännu.

Hmmm...  Ngn som känner att dom kan höja min träningsmotivation?  ;O)

Kommentarer
Postat av: Linda & Caxa

Hallå
Vilken trevlig midsommar ni verkar ha haft. Synd vi inte kunde vara med. Men vi måste planera in en grillfest i Älvsbyn då alla kan.
Jag och Marianne ska ju blir arbetskompisar också, kan det bli bättre=)
Men nog måste vi få din motivation tillbaka. Säg bara till så kan vi ju träna. Vad tror du om Onsdag kväll på klubben? Jag hade gärna velat att du om du orkar dirigerar igeom en lägre klass tävling åt mig=)
Ha en super bra kcäll KRAM

2007-06-25 @ 22:02:47
Postat av: Eva-Lena

Ska ni träna följer jag gärna med om du/ni orkar köra till Öjebyn då förstås...Quick kan behöva lite platsliggningsträning sen var det urlänge sen vi tränade på klubben....Måste påminna henne om det känner jag :)

2007-06-25 @ 23:41:35
Postat av: Sosso & Ludde

Kom an kom an pirater! klart vi ska få igång dej.. träning behöver vi nog allihopa, jag å ludde snabbtränade idag lite... gick ganska bra ändå.. dock ingen platsliggningsträning.. men men =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback