Drag på Pitholm!

Idag ahr vi gått en mil... Ute i skogen! Sen så har Amanda fått prova tolka bakom Gaija på slalomskidor. Hon är liten och lätt som en fjäder. Det tyckte Gaija med. Oj så hon sprang! Så nu har vi tränat lite kommando när hon drar.

Rex har fått hänge med också. Han stortrivdes i skogen. Men nu i kväll då det blev drag var hon nog mera i vägen. Han ville också vara med och dra.

Gaija är lite rädd för rex. Eller var.... Numera är dom bästisar och har jätteskoj ihop!

31230-355

Rex ville också vara med...


31230-354

Härligt att få sträcka ut!


31230-353

Full fart!


31230-352

Gaija stormtrivdes med att få dra Amanda. Spännande var nog rätta ordet! Gaija gillar spänning!


31230-351

Svårt att få på bild... Men kul hade Amanda!



31230-350

Rex och Gaija. Goa vänner numer...

Kommentarer
Postat av: Ola S

Hej!

Såg ut som om det var kul :) Rex var en riktig snygging, även om han inte är snyggare än Gaija..
Det var väldigt vad mycket snö ni har?? Här är det fortfarande vår :)

2007-01-05 @ 09:50:18
Postat av: Sosso & Ludde

Åååh... du ska bara veta, jag får dra min släde jag.. å de e såå roligt.. ;) jag drar å drar å drar. Nu har mamma varit å beställt sele, expander å nackrem! visst har du ett nomehalsband?? men jag har världens fiffigaste idé, vi ber Jens göra ett halsband likadana som våra nomeselar.. =) häftigt va? ååh, jag hoppas att den där farbrorn har gjort selen till på tisdag! då ska vi dra tillsammans.. P & K /Ludde.

Postat av: Lie

Hejsan!

Max har minsann lekt med Rex när han var ltien ;O)
Han brukar vara i lägenheten mitt emot vår ibland med Elliott och lillskruttan :O)
Har du några planer att komma mot Luleå nån dag? Tänkte be dig om en tjänst, vara och inhandla en metallapport hos Jens :O) Skulle vilja ha två.....
kramizar

2007-01-05 @ 16:44:19
URL: http://www.maximus.nu
Postat av: Lie igen

Hälsa tillbaka till J och Rexen.....

Köp för guds skull inte en TUNG apport *LOL* Jag vill ha en i metall :O)

Kramizar

2007-01-05 @ 18:15:59
Postat av: Sosso & Ludde

gaija =) du måste titta på mej i min blogg =) puss puss från mej, Ludde.

2007-01-12 @ 15:38:15
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Linda & Caxa

Hej
Hur är det?
Vi har varit och hämtat hem en liten snygg tjej nu. Truxelis Rizzla=)
Caxa är mest troligt med valpar så det blir fullt hus.

Ska ni å träna nå i ridhuset?
Kram Linda

2007-01-13 @ 19:03:35
URL: http://www.caxaforsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback