Jag har blivit FASTER!

I morse blev jag faster. Mitt hjärta är fyllt av stor lycka och glädje! Tänk... Ett litet vackert barn är fött...  Helt perfekt. Små söta tår (tio st). Tio fingrar... Små små naglar. Söta äppelkinder. Han är ju helt perfekt! Alla känslor jag fick när jag själv fick barn kom upp i kväll när jag fick se underverket. Tårar sammlas i mina ögon och jag fylls av en sådan otrolig kärlek till detta lilla barn!

Välkommen till livet Maximillian! Jag lovar att faster ska värna om dig! Tänk... Vad underbart!


Farmor.. Lite konstigt käns det att kalla min mamma för farmor. hon har ju varit momor i hela mina barns liv (14 år). Ialla fall. En mycket, mycket lycklig farmor får för första gången hålla sitt barnbarn. Ett unikt tillfälle! Max är tolv timmar på bilden.

image784



Han är ljuvlig... Han är underbar. Han är perfekt! Spana in äppelkinderna!

image786


En mycket stolt och lycklig pappa! Min bästa bror jag någonsin haft!

image787


Allt är ju bara perfekt... Små, små händer... Lilla näsan... Snorrännan. *ler*

image789



Mmmm... Dom luktar gott dom är små krabelurerna!

image790



Men näää... Nu är han hungrig! Bäst att få komma tillbaka till mamma!

image791

Jag vill tacka Maria och Stefan för att jag och min familj fått vara så delaktiga i er underbara resa till att bli föräldrar. Jag VET att ni blir dom bästa föräldrana till Max. Äbven om det kommer stunder då man kan tvivla. Jag är också säker på att Max växer upp till en godhjärtat, modig och helt underbar liten grabb.

Lycka till i livet familjen Fabriani-Pieksma! Tänk... Nu är ni en helt riktig familj! Jag ÄLSKAR  er!

Kommentarer
Postat av: Marianne

GRATTIS!! Från mig (som också är faster X 2)! Så ljuvligt!!
KRAM!

Postat av: Sosso & Ludde

Gratulerar... :) trodde att du lagt ut nå bilder från gårdagen, men men, titta in i Ludde's blogg nu... för nuuuuu e den up to date typ =)

2007-08-15 @ 15:46:32
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Linda

Grattis till ha blivit faster=)

2007-08-16 @ 07:49:07
Postat av: Carina & Christer

GRATTIS till att ha blivit faster! Visst är det helt underbart med sådana små liv. :)
Det skulle visst bli en annan sorts liten också om ett tag eller?
Må så gott!
Kram från oss

2007-08-16 @ 08:41:12
URL: http://www.danielssonshundar.se/
Postat av: Sosso & Ludde

hihih =) låter bra det...
ser att jag glömde lägga in länkarna om info om MH... hmmm... ska gö de...

2007-08-16 @ 11:13:37
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Maria, Max och Stefan

tack faster Veronica! Pappa och mamma är lite överväldigade just nu men är sååååå tacksama för att ni finns där/här. Och jag är tacksam också för att jag vet att jag ska få en massa presenter som låter väldigt mycket ifrån Fägnellarna, eller hur? Mamma och pappa ser inte fram emot det, men det struntar vi i... hihihi. pussar!

2007-08-22 @ 09:34:43
URL: http://www.fabriani.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback