Lilla Garp...

31230-321

Vi har ju en ny familjemedlem här hos oss. Han är nte våran i lagens mening... Jaja.. Vi har inte STULIT honom. Hahaha! Det rä Garp som stulit våra hjärtan! *ler*
Garp är min uppfadre Mia's hund. Han har inte hittat ngt hem ännu. Men jag hoppas för hans skull coh den blivande ägarens skull att han gör det ( inte för våran skull). Han är ju enhelt underbar liten "pojk" och är grabben i huset. Så grabbig att han redan nu testar med att lyfta benet!

En liten problemlösare är han också. han gillar att fundera på saker och sen testa dom. OCh det funkar fint! han löser små knep och knåp på sitt eget lilla vis och är så klok så!
Rumsren är han också på väg att bli. Nu i flera dagar har det inte hänt en endaste olycka. Så vi får väl se... ;O)


31230-320

Garp är otroligt följsam och tycker om att vara nära. Han är på samma gång mycket nyfiken och vill gärna undersöka nya saker. Han har ett hett humör när det väl blixtrar till men ett hjärta av GULD! Han är så go vår lille prins! Garp får växa upp nu tills vidare i ett hem där det finns en hundkompis och katt och barn. Här är det ju liv och rörelse hela dagen lång. förutom då barnen är i skolan. Då är det lungt och skönt. Han ahr flera vrår där han får vara i fred och sova. bara så det itne missuppfattas. ;O)

På bilderna som jag lagt in här på bloggen så är vi ute vid Gläntan. han tyckte det var helhäftigt att vara där och spana på vattnet som var öppet långt, långt ut... Sen fick hudnarna leta lite godis i snön. Vi själva satt och fikade i solen och kylan. Det känndes lite absurbt. Vi bruklar ju göra sånt på somaren+ Men vi gjorde det för Lonas skull. OCh hon var så lycklig! Ja även Garp och Gaija...


31230-319

Vi går åt var sitt håll!


Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

nu vill jag träffa dej.... //Ludde

Postat av: ie

alldeles, alldeles underbar :O)
Håll han borta från mig bara *LOL*

2006-11-06 @ 21:03:00
Postat av: Pernilla

gud sicken sötis!! :D Förstår att han stulit era hjärtan ;)
Han har en sånd där rand på svansen...hmm...vart har jag sett det? Jo, var det inte enduros valpar som hade det oxå *kliar mig i skallen*
Pussa Gaija och Garpen från mig!
Kramisar!

2006-11-07 @ 21:28:13
URL: http://www.labradaren.se
Postat av: Marina

Vilken söt liten kille ;)

2006-11-07 @ 21:56:02
URL: http://www.tindrasplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback