Till Fällfors vi for...

Och hälsade på min älsklingsmoster! Hon är absolut den mysigaste mostern jag har! Genom go och klok! Hon påminner ofta om min Mormor också. =O)
Tyvärr regnade det rätt mcyket när vi var där. Men jag fick en del fina bilder ialla fall. =O)

31230-225

Min mosters sommarstuga... Nädå! Jag skojjar bara. Det är min Morgor som byggt husen. Dom är i skala 1:2. Otroligt snyggt gjort! Man skulle kunna tro att det är riktiga hus!

31230-224

Det här är däremot min mosters stuga. en gammal bagarstuga omgjord till sommarstuga. Jättemysigt!

31230-223

Lona och gaija utanför Dasset. Mormor och moster gick till Ladan. Så dom blev rätt intresserade. Vi gick dit efter fotograferingen och då fick dom kika in. Det var ju Sååååå spännande! Det fanns nämligen ett stort HÅL i golvet! Ojojoj... Gaija med sin nyfikna strut var tvungen att kika ner. Lona vågade inte riktigt. Hon har ju lite erfarenhet av hål i golv och vet att man kan ramla ner. Så hon kikade bara lätt över kanten. Tokgaija försökte hoppa ner...

31230-222

Lona vill helst springa efter mormor och moster.

31230-221

Gaija håller stenkoll på mormor och moster. När hon fick fritt kommano då sprang hon som en liten virvelvind till sin älskade mormor.

31230-220

En ros... Jag fick en närbild. Jag ahr svårt för just sådana här bilder. Dom blir alltid flummiga, dimmiga och konstiga. Den här gången blev den normal. =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback