Om nyåret...

Gaija är inte rädd för smällare. Dagen innan nyårsafton så var vi på promenad. Jag körde lite roliga inkallningar osv... Plötsligt, sekunden efter jag gett Gaija kommandot "hit" så smäller det till!

Pang!!!!


Jättelyckat... Min första tanke var att nu har jag förstört inkallningen. min andra tanke var att min hund blir rädd.
Jag bara stod där och fortsatte se glad ut och låtsas som om inget hänt. Men nog ryckte jag till lite... Lovar...

Gaija då? Min lilla prinsessa... Hon titade sig snabbt först åt höger och sen åt vänster. Fokuserade på mig och kom glad i hågen fram till mig. Jag skyndade mig att göra en lyckad inkallning på kortsträcka och gv massor av beröm. Hon var ialla fall som vanligt. Lika glad och lika snabb på att komma som vanligt.

Nu i dagarna har ajg testat en ny inkallning och hon gör som vanligt. Så hon tog ialla fall inte åt sig.

gaija har inte heller visat sig rädd för smällare över hela nyåret. det känns otroligt skönt. En trygg och klok liten tjej är hon. Och vem kan bli nöjader än mig? Ingen!!!

Gaija är en helt underbar liten tjej.

43118-3

Lona och Gaija på bron över bäcken... Varför vickar alltid Lona på huvudet?




43118-2

Hehe... frost i skägget!

Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt att det gick så bra för Gaija med alla nyårssmällare :)

Postat av: Camilla Selin

Vilken stilig tjej Gaija har blivit! Det verkar som du är nöjd med henne. Jag är mycket nöjd över Gösta. Granit har oxå blivit en stor kille. Granit är något barnsligare är Gösta, men pappa har mitt fulla förtroende och jag tvivlar inte att även Granit kommer att växa till sig. Verkligen kul att se alla fina bilder på Gaija!
/Camilla, Lana och Gösta

2006-01-08 @ 01:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback