Vilka vänner man har!

Idag mitt i allt städande så ringde en kompis till mig. Han och jag lärde känna varandra genom Lona. Hade det itne varit för henne så hade vi nog aldrig vetat vem den adnre var.
Anledningen till att han ringde, Lelle min underbara kompis, var för att berätta att han hittat HELA lonas dagbok i sin server! det är Lelle som ordnat så jag kunde skriva dagboken och lägga ut den på internet. Jag var nog en av det första bloggarna skulle jag tro. Eller inte jag... Det var ju Lona som skrev. Jag har länge tänkt skriva sista dagboksbladet. Men det har känts för jobbigt. Men nu... Nu börjar den forma sig i mitt huvud och nu någon natt då jag kan få sitta och skriva, gråta och minnas så ska jag göra sista rycket.

Sen tänkte jag som så. Jag fyller 40 år i mars. varför inte låta göra en bok av dagboken? Många vill gärna ha ut den i bokform. Så kanske man kunde få ett bidrag så jag kan göra en bok? Jag har en sida här ute på internet där man kan göra sin egen bok och det kostar inte skjortan och man behöver inte trycka upp så många böcker. Sen har jag kontakt med en urtrevlig tjej på våran bokhandel här i staden. Kanske man kunde förmå henne att sälja den?

Här kommer ialla fall länken till hennes dagbok. För inte så länge sedan så la jag ut två dagbokssidor. Men jag kan lova att alla sidor är läsvärda. Fast då är jag ju rätt partisk också kanske? Hahaha!

http://serv.se/lona/index.asp

Kommentarer
Postat av: Sosso, Ludde & Bonzo

vad skojj! =)nu kanske din "dröm" går i uppfyllelse.. :)

Postat av: Annika (Mannikel)

Tack för länken till Lonas underbara dagbok! Kram

2008-11-10 @ 22:21:52
Postat av: Ulle

Lonas dagbok var rolig läsning. jag har läst lite av den förrut , men aldrig hela

2008-11-12 @ 10:48:53
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback