Yogamatta.

Idag blev jag lite ovanligt smart...

Jag var på Dollar och skulle köpa lite smått och gott. Så hamnade min blick på en bunt yogamattor! Dom är ju bra om man ska göra yoga ngn gång tänkte jag och tog ett steg ifrån dom. Dessa mattor formligen SKREK efter mig: Kom till baka!!!!
Så jag var lydig och gick tillbaka. Sen fick jag en vision... Jag såg framför mig hur fint dom skulle passa i hudnarnas bur... Och inte bara det! hudnarna skulle kunna göra lite yoga på dom också! Eller nääää.... Hundarna kommer att ha bra fäste på dom och slippa tyckskador! Men man bör nog ha en sådan där billig IKEA trasmatta för 15 kr ovanpå också så att hunden inte får brännskador av gummit ifall man gör 100 knyck i en kurva.

Fast som om jag skulle göra 100 knyck i en kurva? Med min turbo? ;O)

Det blev så att jag följde min vision och mycket riktigt! hundarna ligger fint på sina yogamattor och även mattorna. Dom ligger inte längre som små bollar i ett hörn! Och tro det elller ej. men när jag kikade i backspegeln idag så såg jag båda hundarna ligga och göra konstiga rörelser.... ;O)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Såna mattor ska jag oxå köpa!!!! Vi håller ju på att leta nya burar nu

2008-05-21 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback