Hej och hå! Vi lever!

Vår dator ska ha en tids sjukfrånvaro hos vår datadoktor. tror den bhöver faktiskt få vila upp sig ett tag och nu när det är sommar och sol så är det ju faktiskt inte ngt som är så speciellt spännande att hålla på med. Alltså med datorer. ;O) Det blir med andra ord väldigt få uppdateringar här...

Däremot så håller vi på som vanligt med hudnar och ungar och bad. Massor med bad!Vi far ömsom till Gläntan och Grönan och Havsbadet. Till Grönan hänger hundarna med. När vi far till "vanliga" badstränder så stannar dom antingen hemma eller är hos mormor.

På lydnadsfronten händer det kanske inte speciellt mycket förutom att det finslipas på elitlydnadens moment. Och Zena hon får finslipa på sina egna moment. Några spår har det inte hunnit bli men det kommer. Vi har haft så mycket annat och hundarna har fått fysa en hel del.

Näpp. Efter som att jag sitter på lånad dator så ska jag pysa nu. Har nyss gjort räkningar och ska dra hem till en myskväll i soffan. Barnen ska väl också droppa hem allt eftersom. En av dom är ute med gummibåten och njuter av sommarvärmen på havet. Lyllos hon...

Just det ja! Nu i veckan blir det kennelläger. Men ajg har inte tänkt vara med i år eftersom att Stefan inte är hemma och jag har ingen som kan hjälpa mig att hålla koll på dom. Eller hålla koll. Men dom vill ju fara och bada, åka båt, fara på stan osv. Det blir för mycket för mig att vara på två ställen. Men nästa år blir det av! =O) Fast det hade ju varit roligt att få vara med... :O/

Näpp. Nu kallar plikten. Stefans två veckor är slut och han har nyss åkt sin väg till Övertorneå. Hålan gud glömde. ;O)

Have a nice summer folks! =O)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena och Morre

Hej på er,hoppas att ni har det bra! Tänkte bara berätta vad jag hittade för nåt äckligt på Morre,sent igår kväll.JO en äcklig fullväxt gråvit fästing fy faaan,så var ju bara att vrida loss kräket och dumpa den i diskhon och elda på den med braständarn mouhahahaJävlar vad den small och flög iväg efter en stunds eldning asgarvDär fick den allt vad den förtjänade.

Postat av: Ulle

Hejsan Hoppsan... Här är det full rulle , mammor på besök. Vi tänkte kika förbi så fort allt blir lungt igen

2008-07-22 @ 06:51:27
Postat av: Eva-Lena och Morre

Ni är utmanade kolla min dagbok :)

2008-07-23 @ 14:23:13
URL: http://morezz.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback