God Jul!

Det har blivit lite sisådär med uppdateringen på denna blogg. Jag hålelr som bäst på att fila lite på den nya gemensamma bloggen för Gaija och Zena. Så ni får hålla till godo med lite dåligt med uppdateringar.

Ialla fall så var jag, Stefan och Sosso med hundar ute på bruks i går och tränade lite. Jag körde litefrittfölj med giaja o0ch testade en ny metod. Denna metod funkade skitbra och jag får henne inte lika långt fram vilket betyder att hon itne tränger så som hon gjort. Hon blev också tystare. Ändå anväde jag en boll? Sosso hann fota gaija en hel del och det blev en hel del otroligt snygga bilder! Jag ska lägga ut dom senare. just nu är jag dunderförkyld och mår inte så great. Typsiskt när det ska bli jul.

Men här kommer två fina Godjulbilder! Tagna av Sosso the picture proffs! =O) TUUUUUSEN tack Sosso! Du anar inte vad stolt jag är över mina vackra hudnar och mallig som får ha dig somprivata proffsfotografen! den är ju liksom itne så lätt att ta bra bilder på en hund som springer fort.

Ialla fall. God jul på er alla och ta hand om varandra!





Kommentarer
Postat av: AK/bacillen

Massor med GOD JUL till dig och din familj!!

Postat av: Camilla Selin

God Jul och Gott Nytt År önskar gänget i Boden

2008-12-23 @ 23:02:57
Postat av: Linda & Jesper

God Jul och Gott Nytt År=)

2008-12-24 @ 00:07:32
Postat av: Sosso, Ludde & Bonzo

GOD JUUUL :)



Vår juuulskiinka har ryymt :)



hahahahahahah

2008-12-24 @ 12:39:30
URL: http://sossoludde.dinstudio.se
Postat av: Vickan & Storma

Tittar in och önskar er en riktigt God Jul! =)

2008-12-24 @ 13:53:10
URL: http://www.nogg.se/vicwa76

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback