I morgon...

I morgon händer det ngt spännande! Fast jag tänkter inte tala om vad. Inte föränn allt är klart. Och jag är ju så klart sprickfärdig och full att lust att berätta!
Men i morgon vid 12 tiden så är vi på G... Håll tummarna för oss. Fast jag tror abslut att det kommar att gå bra. Jag har ju duktiga hundar så... ;O)

Annars så är det rätt lungt här. Jag fixar inte riktigt att göra nug. Jag tog ut mig under helgen. Det blev för mycket med allt tydligen. Så nu är det pay back time. Men nu vet jag vad ajg klrar och inte klarar. Sökfigge blev för mycket. *suckar* Jag har fått muskelinflammation i vänster axel, båda knäna och benhinneinflammation. Nacken ahr också helt ballat ur och blir jag itne bättre i morgon så måste jag till sjukgymnasten igen för att få en intensivbehandling. Känns himmla tråkigt ialla fall. Jag vill så gärna kunna göra allt det roliga som hundsporten innebär men när jag testar på så kommer det emellanåt några grenar som jag inte fixar. Spåret och söket är väl det som funkar sämst. Allra sämst är tydligen söket... Nåja. Jag betalar nu och sen kommer jag igen. =O)

Nu ska vi köra hårt på elitmomenten jag och Gaija. Jag ska motivationsträna henne moment för moment. Hon kan dom ju så nu gäller det bara att finslipa så att hon behåller kunskapen och utvecklas frammåt. Sen så ska vi fortsätta jobba på högre spårs moment. Kanske vi kan tävla senare i höst? Skulle vara skoj. =O) Men just nu är det vila för mig. Ta det lungt och bli bra igen.

Hoppla alla glada hundälskare och ha skoj med era fyrbenta! =O)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag håller tummarna idag!

Postat av: Linda & Caxa

Tack för grattiset!!! Det var riktigt kul.

Nu kan jag och Caxa tävla Elit i BÅDE lydnad och bruks=)

Ha det bra

2008-08-06 @ 20:43:32
URL: http://www.caxaforsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback