Bilder på underbara Max ett år!

Jag är ju faster till en helt underbar liten solstråle! En glad och go liten grabb som nyss fyllt ett år. Snart börjar han att gå. det är absolut inte länge kvar! I dagarna har han börjat på dagis och det märks att han börjar bli en stor kille nu. Här är ialla fall bilderna jag lovat visa. Kan man bli sötare? Gullunge!



Den här läragåvagnen har gått i arv. Först Emily och sedan Amanda och Josefin. Amanda och Josefin skjutsade varandra i den. det så då för lustigt ut. Jag ska scanna in en bild på dom nu ngn dag... Nu är det ialla fall Max tur att få gå med den. Han blir modigare och modigare och snart så springer han väl så man inte hinner med skulle jag tro.




Mamma! Det är MINA presenter! Och det är giraffer på dom!





Tack Farmor! =O)





Åhhhhh hej! det är måååånga presenter och STORA presenter! Pappret är nog bäst. =O)






Titta vad fin! Den här fick Max av mamma och pappa. Jag tror mamma gillar den också rätt mycket. ;O)
Spana in sötfoten... Älskar småbarnsfötter. Dom rä så fina och oförstörda. Och goa att pussas på!






En trött kille. Det är jobbigt att ha kalas! Men mamma har ju gjort en underbart god torta och den får man inte missa.

Maria! Du är utnämd till tårtbakerska numera! Hahah! Ni ska bara veta hur underbart GOD tårtan är! Eller var.. den finns inte mer...

Sen vill jag också bara säga att Max har underbara föräldrar! Dom håller på att fostra en helt underbar liten kille. Så god och glad och TRYGG! tala om att det finns mycket kärlek att ösa över den pojken! Och det gör dom också. Kan ni inte göra en till snart? ;O) Ni var ju bra på det här med att göra underbara barn! =O) Jag älskar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Veronica för den underbara texten. Du vet hur man gör underbara texter och barn! :) Vad bra att ni tyckte om tårtan och TACK för att ni kom till Max kallas. Stor kram! Maria, Max och Stefan.

Postat av: Marianne

Oj så söt liten grabb!! Ni får nypa charmtrollet litet i kinderna från mig nästa gång ni träffar honom. :o)

Kram!

2008-08-23 @ 00:59:32
URL: http://www.frostmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback