"Tanken har aldrig slagit dig att man får vad man förtjänar?"

Tack för kommentaren. Det värmde!

Någon som tydligen inte gillar mig. Men det skiter jag faktiskt i. Ser det bara som lite lustigt att man kan släppa på hämmningar när man skriver på andras bloggar. I alla fall... Jag har ju de rätta hackerkontakterna och den infromationen jag har här på sidan som denna "någon" skrivit så informativt om sig själv (lämmnat sin IP adress) kan jag enkelt få ännu mer upplysningar om. Jag vet också var denna någon studerar... Vem kaaaan det vara? Jag vet. Men jag lämmnar inte ut ngt som kan ge vidare info.

Rätt intressant dock att se om denna någon vågar ge sig till känna och kanske be om en ursäkt? Fast jag tror inte att h*n gör det... Törs nog inte avslöja sig. *fniss*


Man kanske ska vara lite mer försiktig med vad man skriver i andras bloggar. Eller kanske gömma sin IP adress? Smart... ;O)

Nåväl. Jag förtjänar nog ganska bra saker idga. för mitt vänstra öra funkar rätt bra nu. Det är bara mitt höfra som fortfarande är illa. Men det får ta den tid det tar. Har jag bara ett öra som funkar så är jag nöjd. Skickar det andra örat till IP adressen: 194.117.173.133

Ha en bra dag och må som ni förtjänar. :lyssnarinte:Själv mår jag ju faktiskt bättre idag. :4_1_202:

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Labradåren

Men herre jissus gumman vad du råkat ut för! Skönt att det går åt rätt håll! :D

Visste inte h*n att IP-adressen loggas? Dummis!
Du förtjänar inte alls det du råkat ut för, du om någon har kämpat och kämpar och Du är bara så Bäst!
Massa kraaaamisar från oss

Postat av: Ulle

jag gillar ju inte snön , så jag känner mig lite nere idag... men jag förtjänar nog det!! .. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-04-09 @ 18:51:19
URL: http://hundlya.info
Postat av: Mysla

Ja, man får vad man förtjänar, även de hundar man förtjänar! Så det var ju egentligen en komplimang! ;) Gäller att kunna vända allt till sin fördel vet du väl!? ;)

2008-04-09 @ 22:31:20
Postat av: Ellis Garp o My

Vicka dårar det finns. Här kommer mer kramar från ett inte fullt lika sjukt Umä även om det har vart feberyra här med. Vi kämpar på i snöstorm å andra motgångar men fram ska vi! MOT VÅÅÅÅR!!! KRAAAM!

2008-04-09 @ 23:47:51
URL: http://hundliv.webblogg.se
Postat av: Veronica och vilda vovvar

Mysla! Du är en pärla. Och Prillis med.. Och Ulle... ;O)

2008-04-09 @ 23:48:31
Postat av: Johanna

Herregud villka patetiska människor det finns i vårt avlånga land....låt det bara rinna av...;)
Kramar!!

2008-04-10 @ 00:04:55
URL: http://www.redvillas.se
Postat av: Sosso & Ludde

haha, vad fan e de för idiot?? =)
Som Mysla skrev, vänd det till lite utav din fördel åxå =) kramelikram, och hoppas du kryar på dej ännu mera nu :) ser ju fram emot att få kunna träffas..

2008-04-10 @ 10:23:17
URL: http://www.sossoludde.dinstudio.se
Postat av: Marianne

Men Vännen! Vad konstiga saker som händer kring dig; mystiska typer som springer runt eran bostad och personer som försöker lämna anonyma meddelanden. Jag förstår faktiskt inte!
Men som Mysla skrev: Vänd till det positiva. Du
har verkligen fått det du förtjänar: Bra hundar och fina hundar eftersom du kämpar så mycket med dem! En underbar familj har du också och det förtjänar du sannerligen!! Många kamrater och goda vänner vilket du i högsta grad förtjänar!! Du vet att vi tycker om dig!

Så! Tag inte åt dig om folk säger eller gör konstiga saker. De är bara avundsjuka på dig!

Många kramar! Marianne

2008-04-10 @ 11:59:08
URL: http://www.frostmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback