Ännu sämmre...

Jahaja... Det här var ju upplyftande. Min hästkur mot öroninflammationen funkade inte. Så nu har jag ont i båda öronen. Jag har ett stort tryck i båda öronen och hör inget. Det är som att ha både öronproppar och hörselkåpor på sig samtidigt. Sen gör det ju liksom ont också...

Så idag ringde min man till jourcentralen. Jag behövde inte ens komma upp dit utan en snäll läkare gav mig ett nytt recept. Så nu äter jag Ery Max istället. Värsta penicillinet man kan få. Och det känns i magen. Så i morgon ska jag köpa mig lite acidofillus. Sånt är bra men samtidigt så är jag laktosintolerant. Så då blir det ändå sprutt imagen. Men det är så mycket annat som kan gå galet med frånvaro av de rätta bakterierna så jag tar hellre lite sprutt och har en bra tarmflora än sprutt och dålig tarmflora.

Det var väl intressant att höra om va? Hahaha!

Jag hoppas nu att det hjälper med antibiotikan. För nu är jag så trött och less på att vara sjuk. Jag orkar inget och jag längtar så mycket efter att få jobba med hundarna. När jag är frisk igen ska jag även börja jobba med mig själv. En nystart. Jag har redan tjuvstartat och snyggat till ögonhåren lite. Så nu ser ajg itne så vildvuxen ut. *fniss* Mina barn som vill ha tunna, tunna ögonbryn fixade jag först. Det är enda gången jag gör illa dom. *muahahaha*

Stefan kom ju hem i helgen och det var ju tur det när jag mär ännu sämmre. Men nu har han farit och jag ska nu försöka få iväg Emelie till Estland. Måste hämta passet i morgon (ber till gudarna att det är klart) växla pengar och köpa lite nödvändigheter åt henne inför resan. Emelie ska till Estland och sjunga med sin kör. Spännande värre!
Jag blir också som utan kamera undertiden då hon ska få låna mitt minneskort till sin kamera.
Lite kuriosa om Estland: Estland är ett stort sångarland! Barnen börjar som mycket små med att sjuga och att sjunga i kör är en tradition i deras land. Dom är mycket, mycket duktig på just körsång.
Jag önskar attjag hade haft råd att följa med. Det hade varit mycket roligt. Fast ajg hade väl haft svårt för att låtabli att sjunga. Jag har ju själv varit på körresa till Österike. Så jag vet precis hur underbart roligt dom kommer att ha det!

Nåpp. Nu ska jag gå och sova igen. Jag bara sover och sover... i morgon har jag inte tid att sova så det gäller att passa på.

Natti på er och du Lelle! Kon har sinat så brösmjälken är bara torrmjölk numer... Det funkar inte längre.... ;O)

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

stackare... hoppas du blir frisk snart.. har anmält mej till tävlingen.. få se då om han håller sej frisk.. :) kram

Postat av: Marianne

Stackars dig! Jag håller verkligen tummarna att det börjar ge sig så fort som möjligt. Vill ju inte att du skall gå och vara sjuk.

Krya-på-dig-kramar från Marianne m, flock

2008-04-07 @ 22:30:52
URL: http://www.frostmarken.se
Postat av: Bouvierligan

Men lilla Gumman!
Är du inte frisk än :(
Hoppas att nya medicinen hjälper dig nu :)
Vill du ha bra bakterier utan laktos så finns ju Proviva dryck mm som jag kan rekomendera :)

Massor av krya på dig kramizzar!

2008-04-07 @ 22:35:32
URL: http://www.bouvierligan.com
Postat av: Linda

Krya på dig!!!

2008-04-08 @ 09:31:37
URL: http://www.caxaforsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback