Gällivare!

Here we come!

Japp! Helgen före midsommar så kommer vi att befinna oss där. Heeeela familjen Fägnell!  Och det är inte att vi bara ska vara där och roa oss. Jag och hundarna ska tävla! Gaija är anmäld till lägre spår. Vi får se om jag kanske anmäler henne till lägre sök. Få se hur kursen går först. Japp! Nu läste ni rätt IGEN! Jag ska gå sökkurs med Giaja! Hon är fenomenal på att hitta barn i skogen och lite överallt. Så det måste ajg utnyttja. hon älskar att hitta folk. hon tror att vi människor är hopplösa på att virra bort oss och hon tycker att vi behöver hjälp med att hitta oss själva hela tiden.
Lilla Zena ska nog få debutera i lydnadsklass ett. Så det blir tävling i dagarna två. =O) Sen ska vi bo kvar i Gällivare medans mannen far tillbaka till sin skola. Han få ta bilen ifall Johan stannar kvar med oss.
Sen stannar vi fram till midsommar. Så det blir att fira midsommar uppe i Gällivare! Och så ska vi kika på hundutställning och hejja på Rottisar och Lapptussar.

Det som är roligast av allt (förutom att få tävla då förståss) är att det kommer att vara massor med kompisar där uppe! Nästan ALLA mina hundkompisar kommer att vara där uppe! Tjohoooo!

Nu har man något att se fram emot! Minsann!

Just nu kan jag inte prata speciellt bra. Rösten är nästan helt borta. Men febern har försvunnit och idag är första dagen då jag är feberfri. En hel jäkla vecka har jag haft feber. Fy sjutton vilken flunsa! ont överallt och snuva och hosta. Hostan är kvar och det är en riktig rethosta. Så nu kör jag med noskapin så jag kan få sova på nätterna.
Helgen blir nog rätt lugn för mig. Josefin ska på konfirmationsläger och då är vi bara tre st hemma. Lätt som enb plätt. Och då är vi säkert också mer friska än vad vi har viart hittills. Så jag ska passa på att träna till helgen. just nu är det så blöt och plaskigt så det kan vara skönt att vara i ett ridhus.

Må så gott och snyt er i medvind!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar redan till i sommar när vi ska upp till Gällivare!!!..:)
hmmm...och så har jag träningsabstinens dessutom...men, men man får vackert vänta tills knoddarna blivit större...:)

Postat av: Sosso & Ludde

skojj... :) eeh, du vet väll att SBK inte har hyrt ridhuset nå mera =) så du har bara lördagskvällen på dej :) kramelikram å krya på dej! =)

2008-04-02 @ 16:30:03
URL: http://www.sossoludde.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback