Tävling i morgon och jag är INTE taggad!

I morgon är det tävling.
Massor med tävling på PBK! Närmare bestämt över 120 tävlande... Och vilket slit det varit att få ihop folk! Alla ska ju liksom tävla... Eller så är dom borta. Eller så ska dom vara domare eller ngt annat... Men nu verkar det som om vi är på den säkra sidan. bara nu någon blir sjuk så... Då blir det kris!

Idag var vi ut till klubben. Jag hade inte tänkt träna men jag kände att Gaija behövde en liten uppfräschning av rutan. Hon har ju fått för sig så konstiga saker ang. rutan. Jag la ut tre rutor på olika platser och skickade henne från olika håll. Gaija var salig.. Massor med rutor att springa till! Och rätt sprang hon! Så nu känner jag att det kanske kan funka... Om inte jag nu virrar till det? Sen var det fjärren... Och den är katastrof fortfarande!

Annars så är Gaija pigg och glad. Och det verkar som att löpet ligger fortfarande en tid frammåt. Säkert lagomt till jul. Typiskt.

Näpp! Nu ska jag gå och få mig min skönhetssömn.  Gaija sover redan. Hon är kvällstrött och morgontrött. Lyllos hon. hon kliver inte upp föränn hon vill.

Håll tummarna för oss i morgon. Vi lär behöva det... Vi har ju knappt tränat ngt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback