Gläntan och sovande djur...

Nu i veckan for vi ut till gläntan. Vädret var absolut inte det roligaste... Vinden ven och ett lätt snärtande av snö. Men vi fick oss en prommis och några bilder blev det. Sen la batterierna av. Typiskt.

image939



image940


image941


image942


image943


Rätt lungt i kväll. Zena har busat av sig med mig i kväll. Mer om det kan ni läsa på hennes blogg. Nu är hon ialla fall trött.
image945


Oboy vill helst ha sin grislampa på... den är mysig och då kan man nog allt sova gott! Han har sovit på min mage för en stund sedan och jag orkade inte ligga så längre. Han liksom bara gled ner i soffan. Snygg stil va?


image946


Banjo. Väktaren av alla datorer sover på datorbordet. myspys! Han sover gärna på huvudet.. Och så snarkar han.

image947


Gaija kan inte sova. för någon lite speciell typ har dragit ut ALLA leksaker på golvet och nu måste hon dela säng med Blåboy! Inte roligt alls!

image948

Natti alla! =O)

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

hur går de me dina blödningar..???
=) //Sosso & Ludde. :)

Postat av: Ludde

ååh, jag längtar ju efter dej... :)

2007-11-20 @ 13:39:50
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback