Tävling i antågande!

Den 27/5 är det tävling i Åbyn/Byske. På själva morsdag! Barnen ska få ge mig det i morsdagspresent.

Det lär bli en rätt snabbt avklarad tävling. I tvåan är det bara två deltagare... Jag och Linda. Och våra hundar förståss... ;O)

I morgon ska vi förmodligen fara och träna. Beroende på hur jag mår. Just nu är det dåligt. I morgon ska jag även ringa vårdcentralen och be om en tid hos läkaren... Jag behöver en ordentlig koll av nacken. Nu orkar jag itne längre. Det gör för ont. Jag orkar inte fungera när det är så här... Det underliga är att ingen läkare har tagit tag och kollat upp nacken ordentligt. Alla andra jag känner som har fått whiplash har fått en ordentlig utredning. Varför inte jag? Kan det bero på att jag redan har en skada i axeln och att en till skada gör liksom inte ngt? Fyyy bubblan. Just nu känner jag mig bara som en groda utan ben. Hopplös... Folksam har också tagit tag i utredningen om olyckan. Men dom komemr ju inte heller att ha ngt att gå efter. En vanlig röntgen där det inte visar ngt. Jag ahr mjukdelsskador. Sånt syns inte på röntgen.
Jag blir faktiskt orolig då jag bara blir sämmre och sämmre och måste äta mer och mer medicin. Sen att jag blir illamående och helt snurrig i huvudet när jag åker bil är inte heller skoj. Så nu kan jag inte köra bil på grund av mediciner och nu kan jag inte heller åka bil för att jag blir så fruktansvärt illamående...

Vad gör man?

Jag tar mig ju inte ngn stans längre... Det är depprimerande att ha det så här... Så nu måste ngt hända.

Näää..Nu har jag deppat klart! Nu går jag och lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

Aj aj aj, stackars Doris..
Hade du ingen värk igår?? eller spökade dom bort den?? =)

Sen måste jag påpeka en sak... HAR DU INGEN NUMMERPRESENTATÖR =) =) =) *fniss*
kram å krya på dej..
från oss på backen..

Postat av: Linda & Caxa

Hej=)
Vad kul att MH gick så bra, men det var väl inget oväntat=)
Jag får se om tävlingen i Åbyn. Men det hade ju vart kul med en sån liten tävling=)
Vi kommer till klubben imorgon och tränar.
Ses imorgon förhoppnings. Hoppas du får må bättre snart.
Såg du att de behöver mkt hjälp till lilla paltprovet. Jag ska vara domarsekreterare på appellen och på lägre/högre=) Så jag ser er från nära håll haha=)
Kram kram

2007-05-15 @ 22:47:45
Postat av: Marianne m, huliganer

Usch och fy! Ett h*vete med sådana "distanser". Du får försöka slå näven i bordet och ryta till! De kanske kan göra en magnetröntgen, där borde det ju synas, eller?
Grattis igen till Gaijas superfina MH. Vilken hund! :o)
Krya på dig-kram från oss!

2007-05-16 @ 08:12:22
URL: http://www.frostmarken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback