Här skulle jag sätta in bilder....

Men kameran har fått ben och sprungit bort!

eller så har ngt barn tagit kort av sig själv igen... Olika miner, frisyrer och uttryck i ansiktet. Det duger inte längre med en spegel verkar det som...*muttrar* Så i kväll blir det inga bilder på Gaijas underbara och söta lillasyter Indra. *suckar*

Men i morgon när barnen vaknar så ska jag hurva till dom! Då minsann ska dom få ta fram min dyrbara kamera! Och sen ska jag lägga in fina bilder på det bästa intresset som finns! =O)

Kommentarer
Postat av: Redvilla´s gänget..

Tack snälla, för de värmande orden i vår gästbok...
Kram på er..

Postat av: Maria och Sverker

Okej! Det skulle vara skoj att fara dit och kika, har aldrig tittat på en bruks/lydnadstävling förut IRL. Måste ha skjuts dit ut, för jag vill gärna ha med Sverker ut dit för miljöträningens skull! =o)

2007-05-31 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback