Rutan idag....

Så här tänkte jag: Tisdag vila. Kanske en rutaövning.

Så här blev det: Gick på promenad på förmiddagen och körde en hel del inkallningar med ställande. Mycket stoj och lek. Jättekul enligt Gaija. =O)  När vi kom hem så körde vi rutan. Det gick så där... till sist verkade hon fatta vad jag ville. Vi körde mycket boll och lek med rutan.

Nu i kväll så körde ajg rutan igen. Det kändes som om jag hade missat ngt. Och nu har jag kommit på det! När jag riktar in Gaija på rutan så ska jag säga: IN i rutan! Och sen kommenderar jag henne Rutan! Då springer hon in i rutan och ställer sig där... Underliga hund...

Det har inte blivit några fysiska övningar idag. båda två är vi rätt slitna. efter att ha kört spark drygt 1.6 mil på två dagar. ;O) eller det är nog jag som är sliten.. Jag har både migrän och ont i huvudet. Men jag varvar med olika mediciner så då mår ajg ialla fall halvbra. Det enda som hjälper mot min migrän är Treo och det enda som hjälper mot nack/huvudvärken är mina morfinmediciner. Och dom ska jag inte ta tillsammans med Treo... Nåja... I morgon kanske jag mår bättre. Då ska vi ut på bruks på kvällen och köra en låtsas tävling.

Jag ska köra lite rutan på förmiddagen så får vi se om den funkar.... IN i rutan! Hehehe....


image449

Gaija och Lona.... Sover tillsammans. Det var ett tag sedan. =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback