Kåbdalis i repris. Och en blurrig måne.

I går (lördag) for vi iväg till Kåbdalis. Min svärmor följde också med. Hon ville njuta av den tidiga vårsolen. OCh sol fick vi! oCh gaija var som vanligt en liten duracellkanin som sprang i djupsnön och fick leta lite pinnar och lite krov. Jättekul!


Korvletning... Snön är just nu ca 140 cm djup i terrängen i Kåbdalis. Jag kan lova att hon fick motion.

image442

Gaija pustar ut... Ca fem minuter...

image441


Mys i backen.

image443


Jossan! Jossan! Ta pinnen dååå... Sluta leka med dina egna pinnar! Min är mycket bättre!

image445



Nöjd och glad. Får åka slalom från nio till fyra. ;O)

image446



Vackra Kåbdalis. Jag står ungefär en femtedel högt upp i backen...

image447



Det här ska föreställa månen som är skuggad av solen. nästan helt och hållet. Men eftersom att jag inte kan styra slutartiden så blev den ... blurrig... Stor besvikelse!

image448

Kommentarer
Postat av: Linda, Caxa & Rizzla

Grattis på födelsedagen=) Hopaps du får en bra dag. Man kan ju inte klaga på vädret iaf. Helt underbart ute.

Kram

2007-03-07 @ 10:02:48
Postat av: Veronica och Gaija

Tack för grattiset. =O) Jaaa..Jag och Gaija ska ut och må gott i vädret idag... ta en lång tur med sparken är det tänkt. =O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback