En busig dag...

I fredags var det en busig dag för Gaija. Det var tänkt att jag och Gaija skulle gå ut och gå en långis med Eva-Lena och Morre och Qvicken i skogen. Men jag hade så mycket värk att jag inte orkade. Så vi gick en tur som normalt tar drygt en halvtimme. Men för mig tog den en dryg timme. Passade på att fota också. Så här kommer lite bilder på vår evighetsprommis... Och lite bilder på Rex som var dagbarn halva dagen hos oss i går...

Sätt muspekaren över fotot så står det ngt där... ;O)

Rumpan upp!



Upp?t tr?na...

Vaken som Gaija n?dv?ndigtvis var tvungena tt rammla ner i.


Sn?ig lins





image436

Rex rullar...

med stor grace...

fast han ?r s? stor som han ?r.

Bus!

Mera bus...

Mycket mera bus...

Sch?fersmyg.


image435

Och nu till sist lite bevis på Gaijas kärlek till frukt.

image437

image438

Skiter i benet. Päronet är godare. =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback