Josefins examen och Gaija har badat!

Ja nu har Josefin gått ut sexan. Nästa år börjar hon sjuan! ännu en dotter som går in i högstadielivet! Fast nu är det sommar först och vi ska NJUTA av den! Barnen har faktiskt verkligen massor med tur... För jag är ju hemma och kan skjutsa dom till bad och annat sommarskojigt. Och mamma har tur som kan få vara med sina barn och njuta av dom extra mycket. Så länge dom inte bråkar. För då blir den här mamman gaaaalen!


Josefin sjunger med sina skolkompisar...
image633



Josefin får varje år spela följt. Och det gör hon JÄTTEBRA! Ni ska bara veta... =O) I år spelade hon: Ta mig till havet... Ohhh...Jag hade tårar i ögoenen. Hon spelade så fint!
image634


Jossan spelade även gitarr... Du ska inte tro det blir sommar. Jösses... JAg visste inte att hon kunde spela så bra på gitarr? Hon har ju inte tränat ngt hemma! Då sprutade tårarna! Jag är så STOLT över min dotter!
image635


Här avtackar Josefin sina lärare Lena och Terttu. Hon har haft dom i många år och det var lite jobbigt att skiljas från dom. Världens bästa lärare är dom! Superhärliga och helt underbara!
image636



Josefin fick ett diplom från sina fröknar, en ros och en fint kort! En jätteduktig tjej är hon! Världens bästaste Jossan! hurra!
image637


Efter examen så for Josefin iväg med Peter och erika. Vår kontaktfamilj. Dom ska avnjuta helgen uppe i stugan.

Vi for iväg till Pottan så Gaija skulle få lite motion och få bada. Gissa om hon var nöjd?


En lycklig schäfer är en badande schäfer...
image638

image639


Amanda var pinnkastare då min mage förbjuder mig att kasta.
image640


Solglitter va?
image641


Det blir lite tjatigt det här..Jag vet.. men hon bara simmade och simmade...
image642



Amanda tycks vara lika outtröttlig som Gaija. Dom två är faktiskt väldigt lika varandra i sättet... Som små duracellkaniner.
image643


Emelie satt och njöt på staranden och tittade på... Det var 26 grader varmt halv nio på kvällen! Otroligt för att vara den 7:e juni.
image644

Bare viler sig lite...
image645


Swosch....
image646


Plosch!!!!
image647


Vart tog badhunden vägen? Hmmm.. Jag med min uppsvällda mage... Jag ser nästan lite gravid ut!? Jösses. Tur att jag itne är det. vill inte ha månniskobarn. Bara små hundbarn.
Vid närmare eftertanke så ser Stefan lika gravid ut.
image648



Amanda fånar sig...
image649


image650


image651


Och Gaija undrar vad hon egentligen gör?
image652

image653

Sista rycket innan sista doppet.

Sen for vi hem. Alla nöjda och glada. Vissa mer eller mindre blöta. Blöt hund i bil luktar INTE gott!

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

Va skojjit.. vi måste träffas å siiimmmmmaaa.. :)
//Ludde

Postat av: Redvilla´s gänget..

Men Hej!!
Men hur mår du???..
Vi hörde om att du fått åka in pga. blindtarmen...huvva!!..
Vi vill också träna men denna vecka så har vi bara torsdag som är ledig (vi jobbar) fast det finns ju en chans att vi åker till Gällivare redan torsdag kväll, fast vi har inte bestämt något än...men jag återkommer med info när jag vet mer...eller så hör Johan av sig!!...
Hmmm...det skulle ju vara bra med lite träning innan tävling...logiskt sett..;)...:))

2007-06-10 @ 18:20:51
URL: http://www.redvillas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback