Välkommen till världen lilla Frostmarkens Exzena!

I morse lät vår mobil. Den hade en massa konstiga ljud för sig... Så jag bad min man stänga  av den.

Sagt och gjort så klev han upp (snäll man) och kikade på mobilen. Vi hade ju fått SMS! Från vår uppfödare! Zmillas krystvärkar hade startat... Så nu i morse (vet inte vilken tid) så fanns det en liten tikvalp åt oss!
Hon vägde drygt 400 gram. En stor tjej och med samma färger som Gaija. Jag som trodde att Zmilla skulle ge en grå kull. Både hon och hennes kavaljer Rapports Exxon är ju gråa. En tik blev grå. Så om åtta veckor kommer det hem en liten Gaija lookalike. Gissa om tiden går saaaakta? Fast jag kommer att få hälsa på lilla Exzena ofta.

Hurra! Jag ska bli fodervärd! =O)

Tala om en härlig helg! Först LP2 och nu en fodervalp... Kan livet bli bättre? Tror inte det. ;O)

Marianne var supergullig och skickade ett par bilder till oss. här är ett. Zmilla hälsar och säger att det är hennes bebisar! bara hennes... Och dom är finaste i världen!

image735


Kommentarer
Postat av: bacillen

Å vad kul veronica! grattis!! Men namnet var ingen höjdare om jag får tycka...men det behöver jag ju inte ;-)
8 veckor går fortare än man tror, snart är hon hemma hos er.

Postat av: theres

grattis kul med bebis man blir allt lite valpsjuk :)

2007-07-30 @ 00:44:21
Postat av: Annah

Åhhh så kul med en valpis!
Kommer att följa den med samma intresse som Gaija :D

2007-07-30 @ 00:51:37
Postat av: Mysla

Men gaaah! Jag såg att Marianne har den grå tiken otingad ännu... *sugen*
Fast med tanke på hur mitt liv är nu så... ingen valpis.

2007-07-31 @ 15:40:05
URL: http://mysla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback