En mysig katt och hunddag.

Idag har vi bara tagit det lungt. Eller Lona har fått sig en långis och sen har hon och husse joggat med Emelie nu på kvällen.
Katterna har myst loss i solen. Antingen så ahr råda mattan varit platsen med stort P eller så soffbordet. Jag fick mig några fina bilder också.

Banjo har visat idag att han kan koppla av med Gaija bara en halvmeter irån honom. Så snart så funkar det helt och hållet utan problem.


Solkatt.

image487



I lugn och ro och fird och firhet. vapenvila mellan bröder och systrar.

image489



Min sygga lillkille. Lillebror Banjo.

image490



Min andra snygga lillkille. Storbror Oboy.

image491




Fönstersmycket Banjo.

image492



Egentligen skulle jag vilja busa med dig Oboy... emn du verkar då må så skönt där på bordet.
Det bästa man har sätter man på bordet. Tyvärr så rymms inte Gaija och mina barn på  bordet tillsammans med kissekatterna. =O)

image493



Brödraskap.

image494

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka söta katter du har=)
Men jag tänkte att det kan väl inte ha vart Lona de vart på långprommis med? Du måste ju mena Gaija. Vad tror du om träning på torsdag?
Kram Älvsbybon=)

2007-04-08 @ 21:59:15
Postat av: Sosso & Ludde

vadå Lona :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback