Banjo och Gaija....

Nu har banjo börjat ta kontakt med Gaija. Nos mot nos. han vågar leka fast Gaija är i närheten och blir han lite orolig och skjuter rygg mot henne så stannar han ändå kvar. För att sedan lägga ner sin rygg och börja nosa mot Gaijas nos.
Det är väl en bra fortsättning på en bra vänskap? =O)

Jag måste verkligen säga att Gaija är den tålmodigaste hund jag någonsin ägt. Hon jobbar stenhårt på att vara vän med Banjo fast han flera gånger varje dag avvisar henne. Men tydligen funkar den metoden. För nu börjar verkligen Banjo att våga släppa loss här hemma. Han busar ju när Gaija är med. Och det känns bara så bra. Han ser så glad ut och är så mysig mot alla oss i flocken. Vilken underbart trevlig katt han är!

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

Vad trevligt =)

Postat av: Sosso & Ludde

jag vet... men har inte haft nån fotolust.. åsså drog ju mor å far iväg me kameran min i 1 vecka (till Gran Canaria) men dom e tillbaka nu, sitter å ska uppdatera bloggen lite, men dock utan bilder.
de ska ju bli fint väder nu så vi får väll hoppas de blir nå vårbilder... =)
kram
/Ludde å Sofia.

2007-04-11 @ 18:48:38
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Sosso & Ludde

Hälsar att nu e bloggen uppdaterad!!!! =) =D

2007-04-11 @ 19:35:03
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback