Long time... No see....

Det var ett tag sedan.
Gaija har hunnit löpa. Hon började två dagar efter sista tävlingen. Så vi kunde inte vara med på tävlingen i Oktober i Luleå. men det gör inget. vi tränar på platsliggning. Vilket fungerar rätt hyffsat. Hakan i backen heter det numera. Fast jag använder kommandot "plats".

I helgen så hade vi tänkt vara med på MH. Vi kom med!!! Men den ställdes in. Typiskt. Nåja. Det komemr fler och vi står näst på tur.

Men som plåster på såren så for ajg och spårade med min underbara uppfödare. det blev en helmysig dag! Och massor med valpar! Jag blev så till mig att jag kom av mig att fota hundar som spårar...

Här kommer valpbilder!!!


31230-306

Någonstans i valpvimmlet så finns det en bitstock...

31230-305

En blivande skönhet?

31230-304

Full fart i benen!

31230-303

En till liten somhar full fart i benen!

31230-302

Och ibland har benen knappt ngt sopp i sig alls heller... Se upp!!!!

31230-301

 Dags att utforksa om korvgubben har varit här och tappat lite korv?

31230-300

Lilla Garp. Han har också spring i benen... Otroligt söt liten kille!

31230-307

Åke thunström..Han hjälpte mig med att lägga ett spår med gaija. Sen fick jag massor med ovärderliga tipps. Jag lärde mig en hel del kan man väl säga. enhel del om hur jag ska få Gaija att komma med apporterna. Jag hade ingen aning om en hel massa upptäckte jag. Men det var KUL och intressant!
Tack åke för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhå, du lever ;O)
*kramiz*

2006-10-25 @ 16:06:08
Postat av: Lie

Hej!

Jag som skrev de förra meddelandet, vet inte vart namnet tog vägen!!??
Hur går det med lillkillen? Har varit iväg med Malin och busat med tokarna - roligt med schäferrace :O)
Kramizar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback