LP1

Det kan numera Gaija titulera sig som...
Hon har idag gjort en kanoninsats! Vi fick jättefina poäng...

Platsliggande 10 (hon KLARADE DET!!!!!)

Tandvisning 10

Linförighet 10

Frittfölj vid sidan 9 Position. (Hon försvann bakom mig en sekund).

Platsläggande 10

Inkallande 10

Stående 9.5 Avslut (hon började sätta sig innan hon fick kommando).

Hopp över hinder 10

Helhetsintryck 10


Min lilla tjej jobbade på bra och var hur underbar som helst! Det var väldigt halkigt underlag och ajg var nära flera gånger att halka och falla pladask. Jag ahr lite problem med balansen och det är rnt av livsfarligt för mig att gå utan dubb under skorna. Så nu ska jag skaffa lite dubbar också...

Ska också ta en bild på den fina Pokalen vi vann... *stolt*


Kommentarer
Postat av: Lie och Grabbarna

GRATTIS BRUDAR!!!

Postat av: Sosso & Ludde

GRATTIS!!

2006-11-05 @ 18:49:00
URL: http://ludde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback