En bruksschäfers förvandling...

Har fått låna några bilder från Lottie på aktivhund.se. Hon har försökt ställa upp sin hund så som en exteriörschäfer ska stå. Själv ska jag försöka övertala min Gaija att hon också kan stå så. emnjust nu så har hon inte riktigt tid till att stå stilla så länge att hon komemr med på bild. Det är som norrmännen somska byta glödlampa. det behövs många för att få till det.

Håll till godo! Här kommer Lotties fina schäfertik =O)

31230-191

Normalt stående

31230-192

Uppställd

31230-193

Mer uppställd. Mär väl att korset fortfarande inte sluttar kraftigt. Även om hunden nästan står på sin has.

31230-194

Maxupptställd.

Ser ju inte klokt ut egentligen...


Kommentarer
Postat av: Kristin

Mysiga hundar du verkar ha. Och ja *fniss* det ser verkligen roligt ut när man försöker ställa upp en "riktig" hund till en "vänster varvare"

// Kristin

Postat av: Sosso & Ludde

riktig hund vet ja int ;) håller mej åt exteriör hållet jag... ja å min ludde =)
myycke vackrare... får dock ej överdrivas....!

Doris... ska vi... bada me hundarna nån dag... får sem i 4 veckor på fredag :)

Ludde längtar efter Gaija!

//Sosso.

2006-06-28 @ 22:14:16
URL: http://ludde.webblogg.se
Postat av: Linda

Hej hej! Fan va kul å se en bild på en snygg schäfer uppställd! :D tänkte försöka ställa upp min valp på 4 mån för att se hur hon skulle se ut om hon lekte räka.. men hon ville inte alls höra talas om att stå sådär (eller stå stilla alls egentligen) så ja fick ge upp haha :) Snygga vovvar!

2006-11-21 @ 02:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback