Utställning...

Idag har jag varit på ngt jag aldrig nästan varit på. En utställning! Jag Emelie och Gaija hejjade p vår polare Smilla. En mycket söt och trevlig liten finsk Lapphund. Hon fick ett tredjepris och ett hederspris. Inte så illa! Fast ajg har nog kanske blandat till begreppen lite... Jag är så dålg på sånt här. emn kritiken (det för mig viktigaste) var strålande! Hon är en liten coh välskapt tjej! Jättekul! I morgon ska vi hejja på dom igen och bjuda dom på kaffe. Alltså inte Smilla utan Smillas matte och husse och handlern. Kommer inte ihåg vad hon heter. Men hon var trevlig. =O)


31230-219

Smilla springer med sin handler (den svarta hunden) och kroppstrumpedomaren tittar på. =O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback