Äta...

Gaija älskar mat!

På hennes favoritlista finns följande:

Rå köttfärs.
Klass.
Purina torrfoder.
Ägg.
Lunga och andra div. slaktavfall.
Hårdbröd.
Banan.
Äpple.
Päron.
Apelsn.
Mandarin.
Gurka.
Sallad.
Glass (isglass och vanlig glass).
Div. mjölkprodukter.
Sånt som rammlar från bordet.
Kattbajs.

Jag har nog ett matvrak till hund! Fast det är skönt på samma gång att hon aldrig nekar sitt torrfoder. Och skulle hon göra det så skulle jag veta att hon mår dåligt.

31230-36

Ser först nu att det liksom är fel datum på bilden...

Vi har tränat lite apportering idag. Hon är som en dröm lill tjejen här. Vi har ingången och att inte tugga på apporten och avlämmnadet kvar. Känns skönt att hon har en så possetiv attityd till apporten. Jag behöver ju inte känna ngn jäkt precis med att lära in den då hon tycker den är kul. När det börjar närma sig för apportering och tävling kan ajg bara finslipa detaljerna. Oj... vad optimistisk jag är! ;O)

Ska fara iväg till hunddagis/bruks i morgon och träna hopp över hinder. Nu har det kommit lite nysnö så nu är det inte halt heller. Jag ska köra igenom lite lydnad också. Bara för att ha kul och för att se hur fokuserad hon är på mig när det är en massa hundar som kan störa. Ska bli skoj. En liten egen utflykt.


Kommentarer
Postat av: BallaMalla

Va himla duktiga ni e då!?! *asg*

2006-01-25 @ 23:43:08
Postat av: Christina

Hej hopp :-)
Brukar vara här inne och läsa om dina och Gaijas bravader.
Dessutom är Du UTMANAD ....läs i min blogg :)

Postat av: Carina

Hejsan!
Hittade din sida via aktiv hund, intressant diskussion om det du startade om hysteri!Du hade skrivit mycket bra saker. Jag kommer tillbaka och läser mera i dagboken! Ha det gott!! :) Carina

2006-02-07 @ 11:57:48
URL: http://www.freewebs.com/kzacko/
Postat av: Lena Öhman

Hej, tänkte tipsa om en sida dit alla norrbottningar kan anmäla sina hemsidor.
Www.norrbottensportalen.se

Ha det gott! //Lena Öhman i Boden.

2006-02-07 @ 13:57:26
URL: http://www.norrbottensportalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback