Sista dygnet med Garp....

Jag kommer att sakna min lillkille. Men det är absolut itne med sorg i hjärtat han åker!
Det är nämligen så att garp har fått en ny mamma!

ÄNLIGEN!

Och inte vilken mamma som helst! Utan Ellis i umeå! Hon kommer att bli en toppenmamma åt garp. göra roliga saker och bli.. BORTSKÄMD! *myser* Det känns så bra att Garp har fått henne till sin mamma!
Tack Anna (Natos matte) för att du sa om Ellis till mig och att jag bad dig då henne ringa Mia. ;O)

I kväll har Garp fått sitt julbad. Och OJ vad duktig han är! Stod stilla i badkaret jkättelänge och var tyst och snäll. han är en drömhund! Sen hoppade han bara ut en gång ur badkaret. =O) Stor och duktig kille är han!

Här kommer en massa bilder!

31230-342

Sååå STORA tassar! Så stora!

31230-341

Isch Oboy! Du är en otäcking till kisse!

31230-340

Vi kan busa lite. Jag biter och du piper... Jag har ju en annan kompis som jag gör så med.

31230-339

Nähäää..Man får inte göra så? Oj då....

31230-338

Jag är sååå snygg!

31230-337

Här är jag också sååå snygg! Fast jag har en gul fluffrig prick på nosen...

31230-336

Mmm.. gott med ett hårdbröd efter badet! Smurfan får titta på. Gottan är min! Bara min!

31230-335

Ett försök att få båda hudnarna på en bild. Sittandes. Det lyckades. Tyvärr var det just i gryningen och bilden blev lite mörk.

31230-334

Egentligen bör man få ngn att montera dessa bilder. För det gååår inte att ha två hundar stilla på samma gång!

31230-333

Garps tur att fladdra med huvudet...

31230-332

 Gott med Garps ben tycker gaija. Egenhändigt stulet från Garp...

31230-331

 Den här kissen, Blåboy för man leka med. Jag brukar ge den lite däng.

31230-330

Bita den i svansen också...

31230-329

 Och sen kramas vi!



Lycka till nu i morgon Ellis och Garp! Jag hoppas ni får en underbar tid tillsammans! Det har varit underbart att få vara fostermor åt Garp. Jag är mäkta stolt över att få ha haft honom här. Alla dagar har varit roliga dagar med massor av bus och mys. Nu får du en otroligt trevlig liten individ att jobba med Ellis. Njut av varandra!

Kommentarer
Postat av: Sosso & Ludde

guud va vi kommer å sakna dej garpen.. å inte fick jag busa me dej heller innan du for...! *suck*! *Gråter*

Postat av: Linda & Caxa

Ville bara önska er en riktigt God Jul=)

Ska du inte skaffa en till hund snart?=)

Kram Linda

2006-12-22 @ 13:02:49
URL: http://www.caxaforsen.com
Postat av: Ellisen

Tack Veronika för att du funnits/finns för Garpen och mig! Du får följa våra fram,bak,hitådit steg på min "härm"blogg alldeles här intill på en server nära dig! ;o) Välkommen närsomhelst både i sajbern och live! (pssst, Garpen är MYCKET SNYGGARE Å BÄSTARE än pyttebrorsan ;o) MEGAKRAMAR från Umä!

2006-12-22 @ 18:11:10
URL: http://hundliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback