Gaijas höfter....

är jättefina!!!! Wow! Jippi!!!!

Vänster A och höger B. Armbågarna är fina också!

Nu kör vi!!!!!

Drag...
Agillity...
Bruks...
Ja listan kan bli lång. Men vi ska göra allt det roliga vill vill göra Gaija och jag.Min lilla princessa! Gissa om jag är lycklig? Och gissa om jag är nöjd med valet av uppfödare som tagit fram en sån fin hund till mig?

Jag fick ju se plåtarna efter röntgen och jag har väl vetat innerst inne hela tiden att dom var fina. För det jag såg på plåtarna var ngt helt annat än stackars Lonas höfter...

Så i morgon när jag vaknar så måste jag titta och se så att det fortfarande är sant... Det känns som en dröm. !3 år sedan jag hade en fri hund. 13 år...

Kommentarer
Postat av: Linda & Caxa

GRATTTIS=)))
Det var ni verkligen värda=)
Och hon är ju en så fin hund så det var ju verkligen kul.
Nu kan vi tävla tillsammans i brukset också Kul=)

Till helgen blir det parning, spännande=)

Grattis än en gång

Postat av: Linda & Zita

Grattis!!! :D Lycka till med allt ni tar er för!!
/Bodensare med schäfervalp

2006-12-08 @ 13:29:52
Postat av: Carina

GRATTIS GAIJA, TILL FRIA LEDER!
Nu börjar arbetet!

Carina

2006-12-09 @ 01:04:20
URL: http://www.norpatorp.se
Postat av: Lie å de andra

Tjohoo!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

2006-12-11 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback