Ännu en ögletjärnsutflykt! *tjatigt nu va*

I dag tog jag med äldsta dottern ut till Ögletjärn. Vi hade en timeout där... Bara bråk och elände med en blivande 13 åring. Så nu är vi vänner igen. Hehe...
Vi grillade korv på en brasa gjord av blöt ved. Och åt kakor och bullar och ljög för varandra. En underbar dag!

31230-81
Emelie, Gaija och Lona. På väg till Ögletjärn. En helt fantastisk dag!
Gaija har hittat en jättelång pinne och tänkt använda den till brasan tror jag...


31230-77
Det är detta som kallas för snönos! Lona sitter och solar sig. Hon älskar att göra så här...
Nu har hon fått fräknar på nosen!


31230-76
Mammas lilla tjej! Ojojoj... Jag står och pratar med henne och hon vill helst komma till mig.
Men lillmatte har ju sagt att hon ska stanna kvar.. Svårt det där juh...

31230-80
Full fräs...

31230-79
Bästa kompisar. Så här gör dom ofta. Sätter sig nära, nära... Eller lägger sig nära, nära...

31230-78
Vi spanar åt alla håll.

Efter fyra timmar ute i finvädret och plussgrader så kom vi hem trötta och hungriga. Men gaija var pigg och fräch efter en timmas sömn. Så i kväll for vi till ridhuset och tränade. Och OJ vad allt gick bra! Gaija kan fot!!! Och läggande under gång är på frammarsh den med! Hurra! Platsliggningarna var helt suveräna också. Och Inkallningarna var som vanligt.
Vi övade hopp också. Så nu börjar hon förstå vad hopp betyder. Jag är så otroligt nöjd över min underbara lilla Gaija! Kan det bli bättre? Tror inte det...

31230-82

Stiliga kissen Herr Oboy.

Kommentarer
Postat av: Annelie, Max å Nemo

Vilka härliga bilder.... Så söta brudarna är med snö på nosen!

Kramizar Annelie å grabbarna grus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback